четвер, 13 грудня 2018 р.

Для учнів І курсу оновлено сторінку

 Українська література І к.


Опрацюйте, будь ласка, матеріал і створіть тези у робочих зошитах!

середа, 12 грудня 2018 р.

До уваги учнів  ІІІ курсу!
Для вас оновлено сторінку "Українська література ІІІ курс". Перегляньте і попрацюйте!

понеділок, 25 червня 2018 р.

Дещо про створення інтерактивних вправ в онлайн сервісах




              Шановні колеги!  Хочу поділитися досвідом у створенні Інтерактивних вправ. Досвід, правда дуже невеликий, але щось вже вийшло (див. сторінку ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ)
                   Пропоную на ознайомлення список деяких інструментів освітніх технологій, які зараз так необхідні у арсеналі кожного вчителя, чи то для особистого використання або ж у якості навчальних посібників у педагогічному процесі. 
           Дані освітні інструменти допоможуть   нам зробити уроки захоплюючими, веселими, цікавими та ефективними:
1.                       Prezi: хочете створити презентації, від яких ваші учні будуть у захваті? Скористайтеся таким онлайн-інструментом як Prezi, який дозволяє легко перетворити ваш урок у щось неймовірне, і навіть дозволяє співпрацювати з учителями.
                           
2.                       Glogster: Glogster – це соціальний сервіс, який дозволяє комбінувати музику, фотографії, відео та багато іншого, що ви тільки побажаєте. Тобто дозволяє створювати мультимедійні постери, плакати тощо. Це відмінний спосіб для створення навчальних матеріалів і зручний інструмент для творчих проектів.
                           
3.                       LearningApps.org є сервісом Web 2.0 для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи. Метою роботи є створити загальнодоступну бібліотеку незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін. Блоки (вони називаються Вправами) не включені в жодні конкретні сценарії чи програми, тому вони не розглядаються як цілісні уроки чи завдання, натомість їх можна використати на будь-якому доречному методичному заході чи уроці.
4.                       Ментальні карти – діаграми на яких відображають слова, ідеї, завдання, або інші елементи, розташовані радіально навколо основного слова або ідеї.
5.                       Padlet – це інструмент зі створення віртуальних дошок для сумісної роботи. На дошці можна розміщувати текст, графічні зображення, мультимедійні файли, посилання на сторінки Інтернет, замітки.
https://padlet.com/natashadynashenko80/52rg4ryhs5kr

6.  Спробуй скласти пазли створені з допомогою  jigsawplanet.com
 Якщо сподобалося - напишіть коментар!

До уваги колег!
Прошу ознайомитися з проектом
Плану роботи методичної комісії 
викладачів загальноосвітніх предметів
на 2018-2019 н.р. (Див. сторінку Методична робота)
Доповнення та пропозиції до плану прошу писати в коментарях !

вівторок, 13 березня 2018 р.


До уваги учнів  груп 59 т 3 та 62 к 2 
Завдання для тематичного оцінювання з художньої культури
Пропоную учням груп 59 т 3 та 62 к 2 обрати для себе одне із завдань для високого оцінювання з предмету  «Художня культура»
                I.            Створити (намалювати) замальовки будь-яких архітектурних споруд  України або світу.
              II.            Створити електронну (або намальовану ) афішу будь-якої театральної вистави, кінофільму, анімації.
           III.            Створити пазли з будь-якої ілюстрації, що стосується тем курсу.
          IV.            Створити фотоальбом з будь-яких тем курсу «Художня культура»
Орієнтовні теми для створення фотоальбомів:
1.     Архітектурні пам’ятки України.
2.     Видатні діячі української музичної культури.
3.     Театр корифеїв.
4.     Сучасне українське образотворче мистецтво.
5.     Видатні українські кіномитці (режисери, актори).
6.     Найвідоміші українські музичні виконавці (поп-, рок-, фолк музика, арт музика, джаз, авторська пісня, шлягер)
7.     Храми Індії.
8.     Храми Далекого Сходу.
9.     Мої улюблені живописці світового масштабу ( На  вибір -Леонардо да Вінчі, Рафаель, Ель Греко, Сальвадор Далі або інші)
10. Секрети китайського живопису
11.Культура Японії
12. Культура Індії
13. Культура Сполучених Штатів Америки
14.Видатні кіномитці світу (режисери, актори).