вівторок, 13 березня 2018 р.


До уваги учнів  груп 59 т 3 та 62 к 2 
Завдання для тематичного оцінювання з художньої культури
Пропоную учням груп 59 т 3 та 62 к 2 обрати для себе одне із завдань для високого оцінювання з предмету  «Художня культура»
                I.            Створити (намалювати) замальовки будь-яких архітектурних споруд  України або світу.
              II.            Створити електронну (або намальовану ) афішу будь-якої театральної вистави, кінофільму, анімації.
           III.            Створити пазли з будь-якої ілюстрації, що стосується тем курсу.
          IV.            Створити фотоальбом з будь-яких тем курсу «Художня культура»
Орієнтовні теми для створення фотоальбомів:
1.     Архітектурні пам’ятки України.
2.     Видатні діячі української музичної культури.
3.     Театр корифеїв.
4.     Сучасне українське образотворче мистецтво.
5.     Видатні українські кіномитці (режисери, актори).
6.     Найвідоміші українські музичні виконавці (поп-, рок-, фолк музика, арт музика, джаз, авторська пісня, шлягер)
7.     Храми Індії.
8.     Храми Далекого Сходу.
9.     Мої улюблені живописці світового масштабу ( На  вибір -Леонардо да Вінчі, Рафаель, Ель Греко, Сальвадор Далі або інші)
10. Секрети китайського живопису
11.Культура Японії
12. Культура Індії
13. Культура Сполучених Штатів Америки
14.Видатні кіномитці світу (режисери, актори).


вівторок, 20 лютого 2018 р.

Усім, хто хоче потрудитися, щоб скласти добре ЗНО!
    Запам'ятати правила легко!
Мнемонічні фрази для деяких правил з української мови
Мнемо́ніка (грец. τα μνημονιχα — мистецтво запам'ятовування) (мнемотехніка) — сукупність прийомів і способів, що полегшують запам'ятовування і збільшують обсяг пам'яті шляхом утворення штучних асоціацій.

1. Щоб легко запам'ятати відмінки вивчи фразу: 
"На Родини Для Зими Осінь Мостить Килими"
Відмінки
Називний 
Родовий
Давальний 
Знахідний 
Орудний
Місцевий 
Кличний 
2. Приголосні, після яких пишеться м'який знак
"Де Ти З'їСи Ці ЛиНи, ДЗиР?» (Дзир – ім’я котика)

3. Приголосні, після яких пишеться апостроф,
«МаВПа БуФ» (губні приголосні звуки)
 

 4. «Де Ти З'їСи Цю ЧаШу ЖиРу »
Приголосні, після яких в словах іншомовного походження пишеться "И" ( Правило дев'ятки) (директор, таксист, режим).

5. «КаФе "ПТаХ»
Приголосні, перед якими префікс "з-" перетворюється на "с-"
(схопити, сфотографувати, стерти).



 6. «УСе Це КаФе «ПТаХ і ЧаШа»
Глухі приголосні звуки


ІІ варіант
"ЦаП ХоЧе ФіСТаШКи"



7. «БуДе ГоЖе ҐеДЗю у ДЖаЗі».
Дзвінкі приголосні звуки



 8. «Ми ВиНиЛи РіЙ».
Сонорні приголосні звуки


 9  «Ще їЖДЖу»
Ш, Ч, Ж, ДЖ – шиплячі приголосні.



10. «СЦе їЗДЗу» (вимовляємо “ще їжджу” по-дитячому:))
С, Ц, З, ДЗ – свистячі приголосні.
  
ЛЕГКОГО ВСІМ НАВЧАННЯ!

середа, 17 січня 2018 р.



Вітаю на своєму блозі!

Вірю, що він стане добрим помічником  та наставником у навчанні моїм учням!

Сподіваюся на творчу співпрацю з колегами та однодумцями!